Avatar billede Jens Jakob Petersen Praktikant
01. april 2020 - 02:25 Der er 2 kommentarer

Word fil fik ændret navn til ~$ - Mac

Min Mac valgte at lukke ned, og da jeg åbnede den igen åbnede et tidligere gemt udkast af mit word dokument. Der er blevet gemt yderlige gange, end den version jeg er endt med. Der blev dannet en anden fil hvor de to første bogstaver af navnet på dokumentet byttet med ~$. Denne fil kan ikke åbnes.
Jeg kan ikke komme ind på word's auto recovery, og jeg har prøvet at google mig frem men kan ikke finde noget der hjælper mig. Kan i Hjælpe?
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. april 2020 - 14:57 #1
~$ filen er en efterladt temporary fil og kan ikke umiddelbart åbnes.
Dit problem minder om dette:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/993872
Tag først en sikkerhedskopi af filen. inden der prøves.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
01. april 2020 - 14:59 #2
*sikkerhedskopi af begge filer