Avatar billede HadstenQ Novice
02. april 2020 - 09:10 Der er 6 kommentarer

Outlook

Når jeg skriver en mail og indsætter et billede, et link eller lignende og derefter ser på min mail i sendt mail ser billedet eller linket fx således ud:

<image001.png>

det samme gør sig gældende hvis nogen vil lave et møde med mig og vedhæfter et link til at klikke på - så kan jeg ikke klikke på det men må kopiere linket og indsætte i browseren.

Der anvendes Microsoft Exchange
ikke 365
Hvad gør jeg?
Avatar billede poko1 Ekspert
02. april 2020 - 09:18 #1
Hvis du indsætter et billede skulle du måske bruge et link som ikke henviser til en mappe på din PC: Kan ikke lige se derind :-(
https://imgbb.com/
Avatar billede poko1 Ekspert
02. april 2020 - 09:21 #2
Og så burde du nok se på dette  Og så er det jo ikke særligt smart at belønne sig selv for den hjælp du får!
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/156913?last=871854
Avatar billede mort1 Ekspert
02. april 2020 - 11:05 #3
Som jeg ser det, så har du uafklarede spørgsmål helt tilbage til 2009 - Sandsynligheden for, at de åbne tråde, som ikke er fra i år, bliver besvaret, er på det nærmeste lig nul.
Gamle spørgsmål som stadig måtte være relevante bør du nok omformulere og genfremsætte, og så i øvrigt få lukket alle det gamle åbne tråde.
Avatar billede vuske Seniormester
06. april 2020 - 18:54 #4
hvad menes der med at jeg har belønt mig selv - og hvordan lukker jeg de tråde jeg ikke har fået svar på som jeg kan bruge mvh
Avatar billede mort1 Ekspert
06. april 2020 - 19:52 #5
Hvis du ikke har fået en løsning på dit problem, kan du f.eks. lave et indlæg, hvor du skriver "Ingen løsning" og så markere det som løsning - Paradoksalt - ja, men jeg har i hvert fald ikke kendskab til andre måder at lukke tråden på. Så "belønner" du godt nok dig selv, men du har dog vist initiativ for at få tråden lukket.
Avatar billede poko1 Ekspert
06. april 2020 - 19:58 #6
Jeg ser ikke lige hvad vuske har med denne tråd at gøre?
Eller er det en med 2 kontoer?