Avatar billede desist Seniormester
02. april 2020 - 10:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Edge

Hej
Adresselinjen i min Edge browser er pludselig forsvundet. Nogen der ved hvordan jeg får den tilbage?
Troede jeg havde løst det med at trykke Ctrl-D, men det er kun midlertidigt. Og man kan stadig ikke se linjen hvor man minimere vinduet
Avatar billede crazysnap Seniormester
02. april 2020 - 11:00 #1
Er du kommet til at trykke på F11? I så fald prøv at trykke på F11 igen.
Avatar billede desist Seniormester
02. april 2020 - 11:17 #2
Det har jeg prøvet. Så laver den bare "fuld skærm" uden adresselinjen kommer igen
Avatar billede 220661 Ekspert
02. april 2020 - 12:33 #3
Microsoft har lavet en Edge der hedder Edge Cromium. Hvis du henter og installerer denne vil den overtage den gamle Edge. Kigger med i tråden om 3 timer igen
Avatar billede desist Seniormester
02. april 2020 - 13:37 #4
Jeg har kørt nogle windowsopd. og edge opdat. Nu kører det:)