Avatar billede 1Dorte Guru
04. april 2020 - 20:24 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Facebook - link til min email i et opslag.

Er det muligt i et opslag (privat eller firma-profil) at lave et link til e-mail.
Fx at jeg skriver min e-mail, og så kan venner blot trykke på e-mail, og så popper en e-mail-besked op i et e-mail program.

Jeg tror ikke helt på projektet, da Facebook nok gerne vil, at man bruger messenger. Men jeg må jo have lov til at håbe...
Avatar billede poko1 Ekspert
04. april 2020 - 21:00 #1
Tryk på om under din profil Her kan du under Kontakt og grundlæggende oplysninger indsætte din mail: Jeg har valgt skjult.
https://ibb.co/N2TdcVS
Avatar billede 1Dorte Guru
04. april 2020 - 21:35 #2
Hej. Min mail-adresse er indsat.
Det er når, jeg skriver et opslag. Så vil jeg gerne slutte med at skrive:

"Har det fanget din interesse, så skriv til bla-bla@mail.dk"

For at jeg på den måde for flest mulige skriv på mail i stedet for messenger.

Mit spørgsmål går så på, om "bla-bla@mail.dk" kan være et link, så hvis en ven trykker på linket, popper der en mail-kladde op på hans computer (og/eller telefon).

Jeg vil altså gerne nudge dem til at skrive en mail til mig, i stedet for messenger.
Avatar billede 1Dorte Guru
09. maj 2020 - 13:45 #3
Jeg fandt aldrig en løsning - nok ikke tilladt af Facebook.