Avatar billede Snedronning Seniormester
06. april 2020 - 20:41 Der er 7 kommentarer

Driver til Netgear ReadyNAS Duo 2000

Hej
Jeg har desværre måtte skifte pc, og det har gjort, at jeg har mistet sw til vores NAS. Er der en, der kan være behjælpelig. Lige pt. står den og blinker blå, men jeg kan ikke få kontakt med den fra min pc.

Alle forslag modtages. Mangler du oplysninger, så spørg endelig.
På forhånd tak for din tid, og hjælp.
Avatar billede kurt54 Ekspert
06. april 2020 - 21:18 #1
Kan den ses i stifinder under netværk ?
Avatar billede Snedronning Seniormester
07. april 2020 - 10:09 #2
Nej
Avatar billede Snedronning Seniormester
07. april 2020 - 10:14 #3
Jeg er temmelig meget en novice på dette område, så er i tvivl, skal jeg starte med at tilslutte den direkte til pc'en og så på netværket efterfølgende. Så har brug for en step for step vejledning i at få den op at køre igen.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2020 - 17:38 #4
Hard den været på dit nuværende netværk ?
Er der ring på den du ikke har lyst til at miste ?
Avatar billede Snedronning Seniormester
07. april 2020 - 18:31 #5
Har så vidt jeg husker ikke været på det nuværende netværk. Og der er ting på den, jeg ikke vil miste.
Avatar billede kurt54 Ekspert
07. april 2020 - 19:58 #6
Prøv at forbinde den til din netværk med kabel - så optræder den muligvis i stifinder og den bør så kunne tilgås fra browser på ip-adressen f.eks 192.168.0 .1
Avatar billede Snedronning Seniormester
07. april 2020 - 20:27 #7
Jeg tror desværre den er gået i stykker, det eneste der sker, er at power-knappen blinker blåt, den kan ikke slukkes og backup virker heller ikke. Så tak for din tid. Må desværre sende den på de evige jagtmarker. Blæseren blæser også rigtig meget/højt. Øv, men igen, tak for din tid.