Avatar billede Mad Mester
09. april 2020 - 16:55 Der er 1 kommentar

Hvordan løser jeg dette problem bedst.

Jeg har en side som er kodet i php,html,javascript.

Den er opbygget sådan så hele toppen, dvs. i mit tilfælde, header, menu området i en file, som vi laver for toppen.php,

Så har jeg så logikken i de andre filer, hvor alle andre filerne includer toppen hver gang.

Mit problem er så bare nu at:

Jeg gerne gerne bruge Google Analystics for hver enkel menupunk/side, plus jeg gerne ville have det sådan at hver side har dens egen title,keyword osv. Lige nu som min side er, så er header hvor alle de ting står i og skal places i, samme for alle sider man trykker på fra menuen, fordi den jo toppen samme top hvergang. Hvordan gør jeg det her dynamisk eller hvad man skal kalde det for, så jeg kan optimere min side bedre i forhold til SEO osv.

Håber i kan give mig den gode løsning, på forhånd tak ;)
Avatar billede Mad Mester
09. april 2020 - 16:56 #1
Ups. den skulle været under PHP Programmering!