Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 02:45 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP TIL KØB AF PC!!

hvor kan man købe en GOD men billig pc. Jeg prøver at hjælpe en ven, men jeg ved at der er så mange steder som bare ikke popper op i min hjerne som han kunne kigge på. nogle anbefalet steder?
Avatar billede nopsen Ekspert
11. april 2020 - 05:35 #1
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2020 - 09:06 #2
Hvorfor kan din ven ikke bare direkte henvende sig her?
Er vi heldige melder han da i det mindste tilbage i trådene ;-)
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 14:09 #3
220661 jeg skulle mene at jeg har skrevet undskyld for ikke at svare, først gang jeg lavede et opslag herinde fik jeg fortalt at jeg ikke skulle skrive en kommentar som jeg gør nu, så jeg beklager!. Han henvendte sig ikke fordi han havde travlt igår.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2020 - 14:19 #4
#3 Dette er dit første spørgsmål:
https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1022458
Hvor er der skrevet du ikke skal kommentere herinde?
Man kan jo ikke klare et problem uden man kommunikerer med hinanden.
Forstår ikke hvor du har det fra??
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
11. april 2020 - 18:34 #5
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 18:51 #6
220661 syntes lige jeg har forklaret hvor jeg har det fra. jeg kan ikke svare dig på hvorfor jeg fik sådan en besked, det eneste jeg kan sige til dig er at jeg tænkte at han havde ret, efter som at de beskeder der bliver udelt her kan man markere som en løsning.. det er længe siden og jeg ved bedre nu.
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 19:05 #7
jeg kan mærke på dig at jeg har trådt godt og grundigt rundt i din saltgryde. jeg beklager at jeg ikke altid lige har svaret, men that's life ikke føl dig stødt.
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2020 - 19:08 #8
#6 Alle indlæg kan man markere som løsning i dag. Det kunne man ikke før i tiden. Der skulle men give såkaldt "svar" så det indlæg blev gult. Det kunne spørgeren så bruge til at lukke med. Den metode er heldigvis væk efter Eksperten blev opgraderet til den nye version.
Har du været medlem på en anden bruger før i tiden?
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 19:12 #9
ja det har jeg, men husker ikke koden eller hvad den hedder. så derfor begyndte jeg at bruge min facebook istedet
Avatar billede 220661 Ekspert
11. april 2020 - 19:34 #10
#9 Ja ok så er det fra den gamle profil af.
Der er ikke nogen restriktioner på hvordan man svarer/kommenterer herinde længere. så svar blot på det der spørges ind til.
Når du får tid, så kik på de gamle tråde som nopsen linker til.
Afslut dem du kan og besvar uafklarede indlæg du ikke har svaret på
Og da der nu også er en der har skrevet med hensyn til det du spørger om, så svar på det indlæg der er kommet med en pc i indlæg #5
Det var min sidste kommentar i tråden her :-)
Fortsat god weekend.
Avatar billede Marc Jensen Juniormester
11. april 2020 - 21:02 #11
det er helt iorden, jeg skal nok afslutte dem som jeg kan, det med den MSI bærbaren var der bare ingen løsning på desværre