Avatar billede jcr18 Professor
19. april 2020 - 13:56 Der er 3 kommentarer

apps til videokonferencer

Vil blot høre af hvilke personlige erfaringer I har med de forskellige typer udbydere? Har gjort forskellige erfaringer med skype, teamviewer og hangouts men kvaliteten på lyd, billeder, gruppemøder osv har været svingende.
Avatar billede puren Ekspert
19. april 2020 - 17:42 #1
Cisco Webex Meetings og discord, gode erfaringer med begge
Avatar billede claes57 Ekspert
19. april 2020 - 21:05 #2
du skal også tjekke de enkelte - og dit krav til sikkerhed. Nogle er på krypterede linjer, mens andre (fx zoom) ikke er. Er det job-relateret, så skal det være krypteret.
Avatar billede jcr18 Professor
19. april 2020 - 21:31 #3
Ja jeg har nok hørt om zoom og deres sikkerhedsproblemer. Det er ikke erhvervsrelateret og lignende så jeg ville kunne klare mig med en simpel løsning.