Avatar billede Johan MacLassen Juniormester
22. april 2020 - 12:50 Der er 3 kommentarer

i en =MIDT funktion returnes en tom værdi??

Hej

Jeg har et excelark hvor jeg spritter et ord/sætning op i enkelt tegn og derefter har hvert tegn en værdi (A) som sammelægges.

Denne værdi (B) spittes igen op, og disse enkelt værdier skal sammentælles (C):

Men antallet af cifre i værdien (B) kan af variere mellem 1 og 3, hvorfor der vil fremkomme en tom værdi. Når der samtælles celler med "tom værdi" kommer der en fejl

Hjælp??
Avatar billede Jan K Ekspert
22. april 2020 - 14:03 #1
Kan du ikke vise et eksempel?
Avatar billede Johan MacLassen Juniormester
22. april 2020 - 14:46 #2
Troede jeg kunne vedhæfte arket, men har fundet en måde at omgå udfordringen, men kan ikke slette opslaget.

Ellers tak for svar :)
Avatar billede Johan MacLassen Juniormester
22. april 2020 - 14:48 #3
Lavede en ekstra linje som formatere værdien (som ser ud til at angives som tekst) til et almindeligt tal.