Avatar billede perh Juniormester
27. april 2020 - 12:57 Der er 3 kommentarer

PERL: tømme cache

Jeg har et formmail program i cgi PERL

Jeg oplever gang på gang at gamle data fra input kommer komma separeret med i mailen fra websitet.
Og det kan være felter fra en helt anden bruger.

f.eks: "Navn: bruger1navn, bruger2navn"

hvor "bruger1navn" er fra en tidligere submit af formularen.
kan også være flere gamle input i alle felter.

Jeg kan ikke finde ud af, hvordan jeg flusher alle gamle data ved submit?

Kan jeg bruge $| , og hvordan?
Avatar billede arne_v Ekspert
27. april 2020 - 15:32 #1
Bruger det Perl CGI script midlertidige filer?
Avatar billede perh Juniormester
27. april 2020 - 16:54 #2
Nej, det skriver ikke midlertidige filer.

Jeg prøver nu at sætte de enkelte arrays til at være tomme , når mailen er sendt, mend et er lidt klodset.
@a = ();  osv
Avatar billede arne_v Ekspert
28. april 2020 - 18:35 #3
Det lyder mystisk. CGI modellen starter en helt ny process for hver request, så intet bør deles mellem forskellige requests medmindre det gemmes på disk.