Avatar billede lusodana Seniormester
03. maj 2020 - 10:50 Der er 2 kommentarer

Deaktivering af Bixby knap på Galaxy S10e

Hej
Jeg overvejer at anskaffe en Samsung Galaxy S10e midt i maj. Jeg har læst meget om knappen "Bixby", som mange er utilfreds med og irriteret.

Jeg vil været forberedt når jeg får den i hånden, og vil meget gerne vide om muligheder for at deaktivere 100% Bixby-knap. Er der nogen, der ved hvordan?

Hilsener
Fernando
Avatar billede Slater Ekspert
03. maj 2020 - 11:27 #1
Har du... prøvet at søge på det?

Jeg prøvede bare lige en hurtig google på "disable bixby s10e", og der er masser.
Avatar billede lusodana Seniormester
03. maj 2020 - 12:43 #2
Ja det har jeg, men meget er det på engelsk og kan nogen gang værer lidt udverskyliget. Men det var måske lidt for tidlige jeg kom med spørgsmålet. Jeg venter indtil jeg får "dyret" i hånden, og følge vejledninger.

Men tak for svaret