Avatar billede alpin Novice
04. maj 2020 - 09:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Har Huawei P 9 mobil og vil finde Iphone mobil

Hej -  Jeg er en gammel mand (74år) gift med en ligeså gammel kone. Min kone og jeg cykler meget. Vi har begge smartphone. Huawai og Iphone. Vi vil begge gerne have på vores mobiltelefoner installeret en APP, så vi kunne finde hinanden med hjælp af GPS, hvis ulykken skulle ske. Kan I hjælpe?
Mvh aunslev
Avatar billede wjens Guru
04. maj 2020 - 10:57 #1
I Google Map app'en kan du vælge at dele din position med en anden (konstant eller f.eks. et par timer frem). Så kan I til enhver tid se hvor den anden er. Virker på tværs af android/iphone for det har jeg selv brugt.

Hvis I anskaffer en Garmin cyklecomputer (lidt dyr), så har den en alarmfunktion, som sender sms (via telefonen), hvis cyklecomputeren bliver rystet meget (styrt).
Avatar billede alpin Novice
05. maj 2020 - 09:12 #2
Herfra en stor tak til wjens Professor rådet,
Hvis det er nok?
Mvh alpin
Avatar billede wjens Guru
05. maj 2020 - 10:26 #3
Fint at I kan bruge den lille hjælp. Min kone og jeg bruger det på samme måde.