Avatar billede folj Forsker
14. maj 2020 - 12:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

excel:Vba-editor, vis min Project-Browser

Hej eksperter:

Jeg har fået slettet visningen af min Project-Browser, som jeg tidligere havde i mit Properties-vindue som jeg har i venstreide af skærmen.

Jeg har behov for at få min Project-Browser tilbage.
Jeg kan godt fremkalde Project-Browser vha Ctrl+R, men den kommer i et separat vindue, og jeg kan ikke finde ud af at få den genplaceret i venstre side af vinduet.
Eer der en der ved hvordan?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
14. maj 2020 - 13:24 #1
i VBE
tools>Options>docking
sæt flueben
Avatar billede folj Forsker
15. maj 2020 - 12:17 #2
Tak thomas_bk.
Det var lige de guldkorn jeg søgte.