Avatar billede poj Praktikant
19. maj 2020 - 13:23 Der er 6 kommentarer

Manglende lyd på Google Maps GPS

Hvordan får jeg lyd ud gennem min bils højttalere (ligesom ved telefonopkald) når jeg bruger GPS fra Google Maps ?? Jeg har en Skoda Combu Fabia Style med SWING radio med Blkuetooth og min telefon er en 1Plus 5T ??

Håber I kan hjælpe.
På forhånd tak.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. maj 2020 - 13:51 #1
Jeg mener der er en indstilling i app'en som du skal aktivere.
Men det er vist også noget med en bestemt bluetooth protocol der skal understøttes.
Avatar billede poj Praktikant
19. maj 2020 - 15:20 #2
Hej Thomas,

Tak for svar, men min Bluetooth virker upåklageligt på samtaler over bilens højttalere, men kan du sige hvor i app’en jeg skal justere? Mht GPS’en?
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. maj 2020 - 15:25 #3
På min iphone app er der under indstillinger noget der hedder "navigation".
Der vælges indstillinger for hvad der bliver talt.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
19. maj 2020 - 15:26 #4
Tilføjelse, der er ligeledes indstillinger for at afspil via bluetooth osv.
Avatar billede Slater Ekspert
19. maj 2020 - 17:23 #5
Husker du at slå lyd-output over på bluetooth i bilen?
Avatar billede store-morten Ekspert
19. maj 2020 - 17:45 #6
Er din mobil kompatibel med din swing?
http://compatibilitylist.skoda-auto.com/