Avatar billede hawra hassan Praktikant
19. maj 2020 - 14:42 Der er 4 kommentarer

Mein computer ist mein bester freund

hejsa, er der nogen der kan hjælpe mig med at skrive et resume af "mein computer ist mein bester freund"?
Avatar billede hawra hassan Praktikant
19. maj 2020 - 14:43 #1
skal have svar helst i dag
Avatar billede Eviemay Novice
19. maj 2020 - 16:54 #2
måske kunne jeg hjælpe dig med nogle ideer

Med Internettet er alt muligt i disse dage. Og alt dette virussag viser os stadig, at vi kan blive online og føle os godt tilpas, fordi internettet giver os mulighed for at bestille forskellige ting online, kommunikere med venner og spille forskellige spil uden at forlade vores hjem.
På forskellige websteder kan du finde de svar, du har brug for, og det vil være meget bedre og hurtigere end at gå til biblioteket. Internettet kan lære dig, hvordan man laver mad, tegner, taler et andet sprog og endnu mere!
Det vigtigste er, at det giver dig mulighed for at holde kontakten med din familie og venner.
Og selv en computer er ikke en rigtig ven (ligesom ægte menneske), den er en pålidelig assistent.
Avatar billede milter Ekspert
19. maj 2020 - 17:46 #3
Min søgning på Google med "Mein computer ist mein bester freund" giver mig 15.300 resultater. Nogle af dem er helt tilbage fra 2008, men det er nok begrænset, hvor mange af dem du kan bruge til noget fornuftigt ud over de første 25.
Avatar billede Pyrros Novice
19. maj 2020 - 18:25 #4
Computerworld er ikke et lektieforum. Søg selv på internettet, eller lav dine lektier selv. Se https://prezi.com/hbmldo4_ilgm/mein-computer-ist-mein-bester-freund/