Avatar billede jcr18 Professor
24. maj 2020 - 10:46 Der er 5 kommentarer

svarer ikke på spørgsmål i facebook gruppe

Det undre os meget at folk ikke svarer på admins ret simple spørgsmål i forbindelse ved anmodning om at blive optaget i vores offentlig facebook gruppe. Ingen svar = ingen optagelse. Gruppen er offentlig fordi alle må gerne få adgang til indholdet, men vil bare ikke kunne lægge kommentarer ind selv (fordi vi tidligere har oplevet spam m.v.).
Gider folk ikke svare? Ser de ikke spørgsmålene? (som jo er det første man møder når man søger om optagelse), eller satser de på at blive optaget uden at svare? osv.

1) Det drejer sig om denne her gruppe: https://www.facebook.com/groups/217029962404153/?ref=bookmarks
2) Vi tilbyder en dusør på 50.000 kr ved henvisning til købeemne.
3) Formålet er at få folk til at dele, hvilket jo betyder, at budskabet kommer ud til mange mennesker. Til gengæld giver dette jo også muligheden for den enkelte at man kan komme til at tjene 50.000 kr.
4) Alle der deler inde fra gruppens side er med i en lodtrækning på 10 x 500 kr som tak for dele indsatsen.

1) https://www.facebook.com/groups/217029962404153/?ref=bookmarks
2) https://pasteboard.co/J9PqQEH.jpg (spørgsmål om medlemskab)
3) https://pasteboard.co/J9PrewP.jpg (grupperegler)

Kunne godt tænke mig at høre jeres mening om hvorfor I tror folk alligevel anmoder om optagelse.
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2020 - 09:39 #1
det er ikke-dansk talende, der klikker - evt søgerobotter.
Avatar billede jcr18 Professor
25. maj 2020 - 10:30 #2
Hej claes57. Jeg er ikke med på hvad du egentlig mener? Kan du kort skære det ud i pap?  :)
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2020 - 10:56 #3
Din side ses ikke kun af danskere. Hvis der er noget på siden, der kan klikkes, så vil fx indiske pirater også gøre det - de går så i stå ved ikke at kunne besvare spørgsmål (eller de har angivet en mail-adresse,der bare sender alt i skraldespanden.
Og så er der jo søgemaskiner som google, yahoo og bing, der kigger rundt overalt på nettet. De går også i stå ved ikke at have en mailkonto, hvor de ser spørgsmål.
Avatar billede jcr18 Professor
25. maj 2020 - 11:10 #4
Den tror jeg at jeg er med på, men når en person anmoder om medlemskab så må jeg vel gå ud fra at det er personen selv der har anmodet?
Avatar billede claes57 Ekspert
25. maj 2020 - 11:55 #5
ok, men vedkommende læser så ikke sine mails, eller de kan auto-sorteres til spam-mappen fra personens udbyders side.