Avatar billede Mie Praktikant
27. maj 2020 - 12:02 Der er 5 kommentarer

Tastatur vil ikke skrive bogstaver, kun tal

Hej,
Mit tastatur kan kun skrive tal, men ingen bogstaver. Jeg har lige tændt den og skal skrive min kode (som indeholde bogstaver), og kan ikke få den til at skrive nogen som helst bogstaver.
Jeg har en Lenovo Yoga Ideapad 13.
Der er ingen NumLock tast på tastaturet...

Håber nogen kan hjælpe.

På forhånd tak,

De bedste hilsner
Mie
Avatar billede ole_madsen Ekspert
27. maj 2020 - 12:19 #2
Må jeg gætte på at den IKKE vil have et password, men at der står "Pin" under feltet du skal taste ind i?

Microsoft gør ihærdige forsøg på at få folk til at lægge en pinkode ned over det egentlige password - så hvis du har lavet en pinkode for nyligt, så prøv at se om du ikke bare skal taste den... - når du så er logget ind, fungerer alt som normalt.
Avatar billede Mie Praktikant
27. maj 2020 - 12:39 #3
Haha, jo! Det var bare fordi jeg skulle skrive pin koden (som jeg lavede sidst jeg havde computeren tændt, men havde glemt)

Tak !!!
Avatar billede Slettet bruger
28. maj 2020 - 08:44 #4
Husk at markere svar som løsning
Tak
Avatar billede posten Ekspert
30. maj 2020 - 01:52 #5
oki ole  KAN bare det der .............!!!!