Avatar billede Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Feedback til nystartet webshop

Hejsa,
Jeg har for nyligt startet denne webshop med en partner.
Vi kunne godt tænke os feedback på websiden. Kritik er velkommen!

Der er tale om en e-handel på verdensplan. Vi har worldwide shipment.
Hvad kan der gøres bedre?
Nogen processer der halter?
Mangler der nogle features?
Hvad er godt?
Design?
Anvendelse?
Er den overskuelig?

På forhånd tak for jeres tid.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. juni 2020 - 19:51 #1
Reklamer er ikke tilladt på eksperten...… heller ikke når de er "pakket" ind som et "spørgsmål".
Avatar billede milter Ekspert
11. juni 2020 - 19:56 #2
Jeg har sagt det samme i et andet indlæg for kort tid siden: Jeg betragter enhver form for websalg som et suspekt foretagende, hvis personen/personerne/firmaet bag ikke tør/vil oplyse fyldestgørende kontaktoplysninger, dvs. hvem er vi, hvilken fysisk adresse kan vi kontaktes på, hvad er vores telefonnummer.

Så er det for mig ligegyldigt, om websiden fremtræder fantastik både sprogligt og æstetisk. Når jeg ikke kan finde fyldestgørende kontaktoplysninger, så ryger siden i skraldespanden.
Avatar billede Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 20:36 #3
Tak for svar ErikHg. Det er skam ikke ment som reklame, men skal nok lige få læst betingelserne igennem ;)
Avatar billede Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 20:37 #4
Tak for svar milter. Jeg får oprettet dette med det samme. Det er skam ikke for at gemme os. Vi har bare ikke haft tænk på dette. Vi har kun haft I tankerne, at kunderne har kunne kontakte os - og her er det blevet til email, da den er koblet op på flere forskellige apps.