Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 18:41 Der er 4 kommentarer

Feedback til nystartet webshop

Hejsa,
Jeg har for nyligt startet denne webshop med en partner.
Vi kunne godt tænke os feedback på websiden. Kritik er velkommen!

Der er tale om en e-handel på verdensplan. Vi har worldwide shipment.
Hvad kan der gøres bedre?
Nogen processer der halter?
Mangler der nogle features?
Hvad er godt?
Design?
Anvendelse?
Er den overskuelig?

På forhånd tak for jeres tid.
ErikHg Ekspert
11. juni 2020 - 19:51 #1
Reklamer er ikke tilladt på eksperten...… heller ikke når de er "pakket" ind som et "spørgsmål".
milter Ekspert
11. juni 2020 - 19:56 #2
Jeg har sagt det samme i et andet indlæg for kort tid siden: Jeg betragter enhver form for websalg som et suspekt foretagende, hvis personen/personerne/firmaet bag ikke tør/vil oplyse fyldestgørende kontaktoplysninger, dvs. hvem er vi, hvilken fysisk adresse kan vi kontaktes på, hvad er vores telefonnummer.

Så er det for mig ligegyldigt, om websiden fremtræder fantastik både sprogligt og æstetisk. Når jeg ikke kan finde fyldestgørende kontaktoplysninger, så ryger siden i skraldespanden.
Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 20:36 #3
Tak for svar ErikHg. Det er skam ikke ment som reklame, men skal nok lige få læst betingelserne igennem ;)
Nikl1547 Novice
11. juni 2020 - 20:37 #4
Tak for svar milter. Jeg får oprettet dette med det samme. Det er skam ikke for at gemme os. Vi har bare ikke haft tænk på dette. Vi har kun haft I tankerne, at kunderne har kunne kontakte os - og her er det blevet til email, da den er koblet op på flere forskellige apps.
Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links

Opret Preview

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester





Computerworld
For to år siden nedsænkede Microsoft 864 servere i Nordsøen: Nu er datacenteret på land igen - se resultatet her
Microsoft har efter to år hævet sit undervands-datacenter op af Nordsøen. Her er de erfaringer, selskabet har gjort sig.
CIO
Torben Fabrin og Arla måtte på få dage omstille hele deres produktion da coronaen ramte
Da coronaen ramte verden måtte mejerigiganten Arla på få dage omstille sin produktion. Samtidig voksede salget massivt til supermarkeder mens institutioner og restauranter gik næsten i stå. Hør hvordan Arla kom gennem krisen ved blandt andet være klar med realtime analytics.
Job & Karriere
På jagt efter et it-job i Jylland? Her er 10 stillinger fra Aabenraa til Aalborg, der ledige netop nu
Vi har fundet en række spændende stillinger til dig, der jagter et it-job. Her kan du vælge og vrage mellem ledige stillinger lige fra Aabenraa til Aalborg.
White paper
Stor rapport kortægger: Sådan er kundernes forventninger til en moderne kundeservice
Kender du din målgruppes foretrukne kanal til annoncering, salg og kundeservice? Ved du om salg og kundeservice arbejder godt nok sammen? Og i hvilken grad lever du op til kundernes forventninger? De spørgsmål kan du finde svar på i dette whitepaper fra Zendesk, som via knapt 5.000 interviews og spørgeskemaer har kortlagt både kunder og customer experience-folks erfaring og forventninger til en god kundeoplevelse. Whitepaperet er derfor en oplagt og overskuelig målestok, for dig der arbejder med customer experience og vil benchmarke sin egen indsagt – eller til dig, der skal til at etablere en moderne kundeoplevelse og vil prioritere indsatsen korrekt.