Avatar billede mammi Novice
15. juni 2020 - 11:26 Der er 3 kommentarer

Filter unlimeted

Hejsa alle.
Håber I alle har det godt og passer på jer selv.
Mit problem er at jeg pludselig ikke kan importere filer i filter unlimeted.
Hverken på  psp 10 eller 18.
Har haft det samme problem før og fik hjælp herinde.
Desværre har jeg ikke skrevet det ned ( meget dumt) af mig.
Håber på hjælp igen.
På forhånd tak og god dag.
Kh Rita.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. juni 2020 - 12:23 #1
Du kunne jo gå tilbage til de spørgsmål du har stillet,!
Men jeg kan ikke se at du har fået hjælp?
Du har i hvert fald ikke kvitteret for nogen !!!!
https://www.computerworld.dk/eksperten/profil/183244?last=902910
Avatar billede mort1 Ekspert
15. juni 2020 - 14:55 #2
Jeg tror, at poko1 på en pæn måde vil fortælle dig, at det er god skik, at markere de løsninger man modtager, eller hvis der ikke er løsninger, så selv lukke spørgsmålene.
Det giver i hvert fald ingen mening at have et 10 år gammelt spørgsmål stående åbent, og for så vidt heller ikke spørgsmålene fra 2018 og 2019.
Avatar billede mammi Novice
15. juni 2020 - 16:18 #3
Hi Mort og poko1.
Det må I undskylde.
Jeg fik ikke nogen hjælp i nogen af mine tråde, viste ikke jeg skulle lukke dem.
Så må jeg prøve at skrive på google, det var måske der jeg fandt det sidst.
Mange tak for svar.
Kh Rita.