Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juni 2020 - 11:39 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kaput RJ45 indgang

Hej
Min ReadyNAS Duo RND2110-100ISS V2
Jeg går ud fra at det er indgangen der er gået i stykker, da jeg ikke kan få kontakt til den hverken fra PC eller TV som før jeg opdaget dette.
Der kommer ikke lys i hvor stikket sider, og er prøvet at flytte det til et andet stik har to uden held.

Køre Radi 0 efter hvad jeg husker.

Kan jeg købe en af samme model og så sætte de to disk over og alt er som det var.

Eller er det nogen der har en ide til hvordan jeg kommer ind i den.

Eller er jeg til at købe ny og sende de to disk ind og blive tomt ved nogen der har forstand på dette.
Avatar billede ErikHg Ekspert
20. juni 2020 - 13:08 #1
Håber at dette link kan hjælpe:

https://www.youtube.com/watch?v=ttP2ZKWJrv0
Avatar billede ole-v-t Juniormester
20. juni 2020 - 14:26 #2
Hej
Løsningen blev at jeg prøvet tre kabler og det ene virkede.
Selv om de to virker andet sted.

Slap billigt.