Avatar billede goglov Seniormester
02. juli 2020 - 20:45 Der er 3 kommentarer

Fil nægter at vise sig på skrivebordet.

Fil der hedder: Bender NOTE 2.xx 83.docx ligger i skrivebordsmappen forsvinder fra skrivebordet.
filen manifestere sig på skrivebordet med ~$ender NOTE 2.xx 83.docx så længe jeg har kaldt den fra pladsen i skrivebordsmappen.  Lukker jeg filen, så forsvinder den på skrivebordet. Den VIL ikke eksistere på skrivebordet.
Mit skrivebord er overfyldt med vigtige link og uundværlige program henvisninger og de holder alle fint deres plads?
Jeg har forsøgt at oprette en ny fil med det samme navn og flytte indholdet over i den. Det hjælper i et par dage og så forsvinder den også fra skrivebordet. Men den ligger skam stadig i skrivebordsmappen
Jeg bruger Windows 10
Har nogen en ide til hvordan jeg kan få filen til at blive på skrivebordet og på den anviste plads?
Avatar billede puren Ekspert
02. juli 2020 - 21:07 #1
når du bruger word så laver word en midertidig arbejdes fil som hedder noget a la det du skriver, så det den fil du åbner du skal smide ud på skrive bordet
Avatar billede Slettet bruger
03. juli 2020 - 10:40 #2
det lyder som om du har udvidet skrivebord til en skærm som du ikke kan se - har du måske 2 skærmkabler forbundet mellem din pc og din skærm?
Prøv at trykke på windows-flaget og "p" (samtidigt) og vælg "kun pc skærm" - så kan det være der dukker flere filer op
Avatar billede goglov Seniormester
03. juli 2020 - 21:31 #3
Tak for svar.
Da jeg startede computeren her til morgen var filen (trylle trylle) dukket op igen på skrivebordet. Alt var såre vel lige til jeg havde arbejdet et stykke tid og skulle bruge filen. Så var den væk igen. Den ligger stadig trygt og godt i skrivebordsmappen.

Nej. Filen har ikke forputtet sig på andre skærme. Jeg køre kun den samme.
Nye forslag til hvad jeg kan gøre?