Avatar billede fjorbak Seniormester
06. juli 2020 - 08:15 Der er 2 kommentarer

Teksten/tal i regneark

Hej Gutter
Jeg var i går ude for at mine excel filer forsvandt fra min pc, det vil sige at jeg at selve arket er der men tal og beregninger er væk, jeg har backup og synkronisering på min PC, jeg har ikke kunnet få noget tilbage, hvad er sket, en  direkte sletning/fjernelse fandt sted op mit skrivebord

med venlig hilsen
Jan Fjorbak
Avatar billede Jan K Ekspert
06. juli 2020 - 10:08 #1
Det lyder mystisk. Men prøv at reparere som angivet her:

    Reboot the system – Before starting with repair function, it is mandatory to reboot the system as rebooting ensures that any file used by the system is fully released.
    Go to Control Panel and click on Programs and Settings
    Locate Office and right click on it. Click on Change from the available options.
    Repair option is displayed –Click on Repair option to repair MS Excel file
    Open MS Excel to check if the data is fixed.
    Still unable to resolve the issue? Re-install MS Office on your system, but take care that re-installing will not repair the current Excel file and hence you cannot retrieve the disappeared data from that file.

If the above steps do not resolve the problem, opt for an Excel repair tool like Stellar Repair for Excel. This software has a proven track record of repairing the corrupt or damaged Excel files to recover disappeared excel sheet content.
Avatar billede fjorbak Seniormester
18. juli 2020 - 19:58 #2
Desværre de var væk øv