Avatar billede lars_u Juniormester
09. juli 2020 - 07:52 Der er 3 kommentarer

Figur(shape) med makro, makrofelt?

Hej. Makrofelt er større end figur (Klik udenfor figuren kører makro).
Kan det ændres så man skal klikke på figuren for at kører makroen.
mvh. Lars
Avatar billede Jan K Ekspert
09. juli 2020 - 10:25 #1
Nu skriver du ikke, hvilken figur, der er tale om, men for "tegende" figurer, så som cirkler, rektangler og den slags eller for diagrammer, kan du højreklikke på figuren og vælge Tildel makro. Så kører makroen, når du klikker på figuren.
Avatar billede lars_u Juniormester
09. juli 2020 - 12:58 #2
Hej Jan.Eksempelvis en rektangel med tildelt makro.Når du med musen nærmer dig figuren, bliver cursoren til en hånd inden du er over figuren."makro felt" større end figuren.
Lars
Avatar billede Jan K Ekspert
10. juli 2020 - 09:52 #3
Det har jeg ingen forklaing på. Hos mig bliver figuren først klikbar, når musen er over den.