Avatar billede Uvanga Ekspert
14. juli 2020 - 10:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Windows10 Update KB4560960 giver printer fejl

Windows10 Update KB4560960 gør at printer Brother DCP-J125 udskriver blanke sider.. Jeg har fjernet denne Update, og så fungere printer igen. Men Windows installerer Update igen, og samme problem opstår, printer udskriver blankt papir. Nogen der har et bud på løsning af dette irriterende problem?
Avatar billede claes57 Ekspert
14. juli 2020 - 11:08 #1
har du prøvet at geninstallere printeren efter opdateringen?
Avatar billede milter Ekspert
14. juli 2020 - 11:10 #2
Microsoft er klar over problemet og arbejder på en løsning:

https://windowsreport.com/kb4560960-print-bug/

I mellemtiden kan du forsøge dette:

https://www.repairwin.com/prevent-a-specific-windows-update-or-driver-from-installing-in-windows-10/

Du skal bruge metoden i afsnittet med overskriften: "To prevent the automatic installation of a specific Windows Update or an updated driver on Windows 10:"
Avatar billede poko1 Ekspert
14. juli 2020 - 11:13 #3
Prøv at gå i kontrolpanel Programmer og funktioner Vælg fjern programmer
Se om du skulle have fået en af disse opdateringer  højreklik på dem og fjern!
https://ibb.co/jk6zvBh
Avatar billede Uvanga Ekspert
14. juli 2020 - 11:31 #4
ad#1 Ja, det hjælper ikke.
ad#2 Det vil jeg prøve.
ad#3 Jeg har fjernet opdatering, men windows10 geninstallerer update igen 😫 Se #1
Evt. vil jeg afvente næste opdatering, og håbe problemet er løst.
Tak for de hurtige svar.
Avatar billede torben lind Forsker
14. juli 2020 - 11:32 #5
Hej Uvanga,jeg havde det samme problem,du skal afinstallerer KB4560960 og derefter gå til microsoft update side og finde KB4567523 download den version(32bit eller 64bit.)der passer til dit styresystem,når det er gjort skal du åbne den og lade den installerer,så vil det virker.
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. juli 2020 - 13:22 #6
Efter at have gennemført forslag #2, fungerer printer nu ok. Den famøse opdatering gennemføres ikke ;-)