Avatar billede FireStorm Novice
20. juli 2020 - 18:57 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke slette fil

Jeg har en systemfil som jeg ikke behøver, men hver gang jeg prøver at slette den står der at den er åben i et program som jeg ikke kan finde.

Jeg har prøvet at genstarte min computer.

Hvordan kan jeg fjerne den?
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 19:01 #1
Systemfiler må som hovedregel aldrig slettes. Hvis det er absolut nødvendigt, må du forklare os, hvilken fil, det drejer sig om, og hvorfor den skal slettes.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 19:26 #2
Jeg er enig i #1
Avatar billede FireStorm Novice
20. juli 2020 - 19:38 #3
Det er en systemfil som kom da jeg fik downloadet en emulator.
Jeg brugte ikke emulatoren mere så jeg slettede den, men systemfilen blev der.
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 19:43 #4
Har du et start punkt på det program kørende i joblisten?
Jeg vil anbefale at bruge Revo Uninstaller Free til at fjerne programmer.
Avatar billede milter Ekspert
20. juli 2020 - 19:48 #5
Giv os det fulde navn på systemfilen. Så bliver det meget lettere.

Jeg tør i hvert fald ikke give nogen som helst råd om sletning eller ej, medmindre jeg ved, hvilken fil det drejer sig om :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
20. juli 2020 - 19:53 #6
Problemet er jo ikke større end man kan installere den emulator igen på samme destination, og så fjerne den med Revo bagefter.
Den fjerner kun det den skal og gør det uden problemer.
Resten piller den ikke ved. Og så er den systemfil formodentligt væk.
Muligt pc skal genstartes efter Revo har kørt.
https://www.revouninstaller.com/start-freeware-download
Avatar billede kurt54 Ekspert
21. juli 2020 - 11:57 #7
Jeg vil tro den kan slettes fra en live linux - men gør det kun hvis du ved hvad du gør-