Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juli 2020 - 09:29 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ikoner i Proceslinjen virker, pludselig ikke !

Windows 10.

Når man trykker på ikoner i proceslinjen, står der :

"Filen har ikke tilknyttet en app til udførelsen af denne handling.
Installér en app.
Hvis der ikke allerede er installeret en app, skal du oprette en tilknytning på siden for standardapps".
*
Øh ! - Ja ....
Hvordan gør jeg så det ?
- Hvordan og hvorledes ?
*
Venlig Hilsen Jørn

P.S jeg har prøvet at sætte en ny ikon i proceslinjen. Samme besked.
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2020 - 10:12 #1
Tryk på Windowstasten og skriv "Standardapps".
Avatar billede MADOlsen Forsker
23. juli 2020 - 14:13 #2
Hvad peger ikonet på? Et program? En fil (og hvis ja, hvilken type fil)?
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juli 2020 - 16:26 #3
Tja. Jeg har oprettet det. Som en henvisning til et program, vil jeg tro.
Det virkede før.
Men nu har eg sat nogle ikoner på skrivebordet. - Virker jo også.
Og taget dem væk fra procesliljen. (De fleste).
Avatar billede Ikke-ekspert Ekspert
23. juli 2020 - 21:38 #4
Fandt ikke løsningen med proceslinjen. Men satte ikoner på skrivebord. Virker .