Avatar billede DGu Novice
29. juli 2020 - 17:25 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

GPS Tracker i min bil ????

Hvor kan man få hjælp til at finde ud af, om der er blevet placeret en GPS i ens bil ?
Avatar billede DGu Novice
29. juli 2020 - 19:41 #2
Hej Milter .. tak for svaret , jeg har læst en del af den slags artikler .. Det virker lidt uoverskueligt at lede selv , og udstyret til søgning eller jamming er ret dyrt at investere i ... Så jeg tænkte på, om der var nogen som kendte et  firma, som kunne udføre en søgning for mig .. Er det evt. et autoværksted , et alarmselskab eller noget helt 3'dje ???
Avatar billede milter Ekspert
29. juli 2020 - 20:10 #3
Hej DGuitar.
Du slipper ikke for at kontakte et af de professionelle firmaer med det rette udstyr. En almindelig mekaniker har slet ikke udstyret eller erfaringen til den slags. Den største erfaring om den slags findes hos dem, som installerer trackerne :-)

Har du mistanke om, at en eller anden har placeret en tracker på din bil, eller taler du om det i linket herunder:

https://www.rollcall.com/2019/04/09/your-car-is-watching-you-who-owns-the-data/
Avatar billede DGu Novice
29. juli 2020 - 21:05 #4
Det er en velbegrundet mistanke om, at en vis person har placeret den på min bil , for at finde en fælles bekendt, som er nødt til at gemme sig for ham .. kedelig situation
Avatar billede milter Ekspert
29. juli 2020 - 21:28 #5
Det lyder trist. Men især i en sådan situation ville jeg kun henvende mig til absolut professionelle.
Avatar billede DGu Novice
29. juli 2020 - 21:29 #6
Tusind tak for god response Milter .. det vil jeg gøre (y)
Avatar billede milter Ekspert
29. juli 2020 - 21:34 #7
Velbekom.