Avatar billede Simon Novice
06. august 2020 - 21:22 Der er 9 kommentarer

Sidder fast i “lige et øjeblik”

Efter at have nulstillet min pc og den så skal til at indstillede alt muligt igen, sidder den desværre fast efter man har indstillet sproget og land. Har ladet den køre i en dag nu, men den sidder stadig fast på “lige et øjeblik”
Det er en Lenovo y700
Håber der er en som ved hvad man skal føre i denne situation :)
Mvh Simon
Avatar billede ErikHg Ekspert
06. august 2020 - 21:55 #1
Jeg ville slukke den på den fysiske on/off knap på maskinen.
Lade den stå at sunde sig, og starte den igen efter 5 -10 minutter.
Noget kan tyde på at den "kører i ring", og ikke kan komme videre derfra.
Det er kun en antagelse herfra.
Avatar billede Simon Novice
06. august 2020 - 22:06 #2
Det har jeg nemlig også prøvet, men den sidder stadig fast
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2020 - 08:47 #3
Tror ikke du kommer videre før du har et fysisk installations medie med dit system så du kan reparere din nulstilling
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2020 - 08:49 #4
Du skal så formodentligt starte en installation op, og når du når til punktet hvor du kan vælge at reparere pc gøres dette.
Avatar billede Simon Novice
07. august 2020 - 10:26 #5
Er der mulighed for du kan forklare det punkt til punkt for en noob? :)
Avatar billede poko1 Ekspert
07. august 2020 - 11:20 #6
Indsæt dit USB Installations medie i din PC: vælg setup Knappen  "setup" og du kommer til, hvor du kan vælge Sprog o.s.v. tryk på næste og på det næste billede vælger du
reparer Computeren!
https://ibb.co/JcJhV38
Avatar billede 220661 Ekspert
07. august 2020 - 12:59 #7
#6 Tak for indspark poko1. Sad på telefon da jeg skrev sidst :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
08. august 2020 - 11:04 #8
Simon er du kommet videre?
Avatar billede Simon Novice
08. august 2020 - 11:18 #9
Har ikke lige et USB-stik