Avatar billede misskielgast Praktikant
10. august 2020 - 17:04 Der er 4 kommentarer

Hjælp til messenger (facebook)

Er der nogen mulighed for at videresende en hel (lang) messenger samtale?
Situation:
Min kæreste er kommet til at slette vores samtale på messenger ved en fejl - og det er altså en lang samtale, med både tekst, billeder og videoer i - som har stor værdi for ham. Kan jeg på nogen måde sende min (videresende fx) eller kan han genskabe den? Han har mac og Iphone 10.....
På forhånd tak...
Avatar billede poko1 Ekspert
10. august 2020 - 17:36 #1
Du kan kopiere fanerne trin for trin og ligeledes Billederne
Træk musen hen over højreklik vælg kopier,
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2020 - 17:39 #2
glipper det, så bare hent det fra backup - det er ligesom en forsikring - skal aktiveres før det kan tages i brug.
Avatar billede misskielgast Praktikant
10. august 2020 - 17:49 #3
Claes57 - Kan det så gøres når det er sket? Altså hvis det aktiveres nu når skaden er sket? Og hvis ja - hvor og hvordan gør man det?
Avatar billede claes57 Ekspert
10. august 2020 - 18:13 #4
backup er noget, man laver FØR evt skader - ligesom forsikringer tegnes FØR skader. Bare en lære til livet - backup er en god ting at have og have styr på FØR noget går i udu på pc. Man kan ikke tegne en kaskoforsikring på en bil, der ligger totalsmadret i et vejkryds, men havde man forsikringen på plads før man kørte galt, så var man ikke så ilde stedt.