Avatar billede Carsten Praktikant
11. august 2020 - 11:31 Der er 2 kommentarer

Ny gaming pc

Jeg skal give min søn en ny gaming pc, da han skal konfirmeres nu her. Vi har kigget på denne hos ogaming https://ogaming.dk/produkt/lc-gamer/
Er det ikke et meget godt bud? Han vil rigtig gerne kunne spille gta5, og sidder lige nu på en ældre bærbar.
Avatar billede Slater Ekspert
11. august 2020 - 12:56 #1
Jo, den ser fin ud til prisen. God computer.

Dog vil jeg kraftigt anbefale enten at opgradere til en større SSD, eller tilvælge en lagerharddisk også. De 500 GB SSD der sidder i bliver hurtigt et problem i en spillecomputer, da moderne spil sagtens kan fylde over 100 GB per styk.
Avatar billede nopsen Ekspert
13. august 2020 - 15:29 #2
ser ud til at linket til webshoppen er vigtigere end selve selve spørgsmålet