Avatar billede tobberjas Seniormester
13. august 2020 - 21:03 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Telefonopkald

Hej.
Jeg kan ikke besvare et opkald, når der er en der ringer på min Mac.
Den siger, at opkald mislykkedes.
Jeg kan godt ringe op til folk.
Jeg har prøvet og slå opkald på andre enheder og opkald fra Iphone fra og til igen på Mac og Iphone.
Jeg har også prøvet og slå fly tilstand fra og til på min Iphone.
Jeg er logget ind på samme iCloud og Apple ID konto.
Jeg køre en kabelforbindelse på min Mac.
Jeg har en Mac Book Pro 2020 med nyeste opdatering og Iphone XR med nyeste opdatering.
På forhånd tak.
Mvh.
Tobberjas.
Avatar billede INK Ekspert
14. august 2020 - 07:44 #1
Formoder du bruger FaceTime?
I indstillinger for Facetime skal dit telefonnummer være anført og med et hak.
Avatar billede tobberjas Seniormester
14. august 2020 - 07:53 #2
@ink det er markeret.
Avatar billede INK Ekspert
14. august 2020 - 09:04 #3
Så har jeg desværre ikke nogen løsning. Men det hjælper undertiden at logge ud af AppleID og så logge ind igen.