Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
15. august 2020 - 11:09 Der er 6 kommentarer

wifi

Mit smart tv er hoppet af mit wifi,og kan ikke finde det igen, mine andre enheder fungerer fint på wifi, både på 2.4 og 5, er der noget jeg kan prøve?
Avatar billede poko1 Ekspert
15. august 2020 - 12:25 #1
Prøv at gå i kontrolpanelet Vælg Enheder og Printer Tilføj en enhed!
https://ibb.co/HYzwY7B
Avatar billede claes57 Ekspert
15. august 2020 - 12:29 #2
hvis de 2 frekvensers wifi hedder det samme, så omdøb den ene af dem (sæt fx bare e -2 efter 2,4GHz) og lad tv søge på navnet på 2,4GHz. Hos mig er det printeren, der ikke kan finde ud af det når de to wifi har samme navn.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
15. august 2020 - 12:35 #3
Der er jo ikke et kontrol panel på smart tv, jeg kan gå i indstillinger og vælge trådløs netværk, det har før kunnet ses der, men er forsvundet.
Avatar billede Jørgen Andersen Seniormester
15. august 2020 - 12:49 #4
Før det hoppede af kunne man se både 2.4 og 5 GHz og vælge, det var samme password, men nu kan jeg slet ikke se noget netværk.
Avatar billede poko1 Ekspert
15. august 2020 - 12:50 #5
I #1 henvises til Computers kontrolpanel-
I mit Samsung går jeg i indstillinger netværk Tilsluttet!

https://ibb.co/PFQ8SVJ
Avatar billede poko1 Ekspert
16. august 2020 - 10:34 #6
Fandt du en løsning?
Hvilket TV?