Avatar billede lurup Ekspert
18. august 2020 - 20:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Få beskeder på mac

Hej,

Jeg har fået en ny Macbook, hvor jeg har synkroniseret alt med min iPhone. Det er lykkedes mig at få det hele synkroniseret på nær "beskeder", altså iMessage.
Hvordan får jeg det til at virke ?
Jeg har Iphone
Avatar billede INK Ekspert
18. august 2020 - 20:42 #1
Gå til Beskeder, vælg indstillinger (under beskeder), vælg konti og sikre dig at de relevante telefonnumre og e-mail adresser er hakket af.
Avatar billede lurup Ekspert
18. august 2020 - 21:18 #2
1000 tak for hjælpen
Avatar billede Richard Thune Forsker
19. august 2020 - 08:08 #3
Du bør også lige checke på din iPhone, under indstillinger, beskeder, videresendelse af sms. Der skal din Macbook være nævnt så kan du også sende sms'er fra Macbooken via telefonen.
Avatar billede lurup Ekspert
19. august 2020 - 09:32 #4
Tak