Avatar billede protona Novice
26. august 2020 - 19:00 Der er 4 kommentarer

Hvilken password manager bør jeg vælge?

Hej,

Jeg er på udkig efter en god password manager, og helst en gratis en af slagsen.

Kan I anbefale en god en?

På forhånd tak for svar! :)
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. august 2020 - 19:58 #1
KeePass er eminent og fungerer på tværs af platforme, også mobile.
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2020 - 19:58 #2
Avatar billede protona Novice
26. august 2020 - 20:59 #3
Okay tak for svar - vil lige prøve at installere KeePass.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
26. august 2020 - 21:08 #4
Hvis du har mulighed for det, så kan den også sættes op som client/server.
Jeg har en KeePass-server kørende, som kan nås både i- og udenfor huset, så jeg altid har adgang til mine data via iPhone app.