Avatar billede wipo Mester
26. august 2020 - 19:55 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med IGO på multimediacenter D90-610 (Kina)

Jeg har for tre år siden installeret et sådant anlæg i min bil, og det virker faktisk perfekt.
Radiodelen havde jeg lidt bøvl med, men firmaet hvor jeg købte den var meget behjælpelige og fik løst problemet (forkert antenne) Afspilning af musik fra SD kort er helt perfekt, DVD virker også fint, bortset fra at den noget kræsen overfor brændte kopier . God lyd o.s.v.
Men!
Der er præinstalleret IGO maps (2013) i systemet, og selvom jeg har fået fat i en legal opdatering, og en købt på Wish, kan jeg ikke installere nogen af dem. Når jeg prøver med APK installationsprogram bliver jeg afvist med et : "Systemet er beskyttet mod evt. skadelige programmer." Jeg mangler nok en kode for at få adgang ?
Jeg har også prøvet at gå ind i indstilling for udviklere, og her prøve at få adgang, men intet lykkes.
Jeg har prøvet at gå på Google Play app store, og her prøve at downloade et program. Her oplyse at programmet sikkert ikke er kompatibel med mit anlæg.
Er der nogen der evt. kan komme med et godt råd – Jeg er ellers godt tilfreds med IGO der har en rigtig fin grafik og mange andre finesser, men 2013 er et gammelt kort 
Desværre er det firma som købte anlægget hos nu lukket, her fik jeg ellers en fin service.

I kan se anlægget via link på "Ali og de fyrretyve røvere". (ikke købt her) ttps://ar.aliexpress.com/item/32530855061.html
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. august 2020 - 20:56 #1
Jeg tror der mangler et "h" forrest i adressen. Der står ttps:// der skulle nok stå https.//

Der står bare "tom side" ved klik på linket
Avatar billede wipo Mester
26. august 2020 - 23:57 #2
Hej.

Det dur ikke - her er det rigtige link.

https://ar.aliexpress.com/item/32530855061.html

VH  Wipo
Avatar billede wipo Mester
11. september 2020 - 14:03 #3
Hej:
Måske jeg mangler at oplyse om at styresystemet på mit multimediacenter D90-610 er Android 4.4
Jeg kan se, på nettet at der er flere der også har problemer med at installere programmer, både på mobiler og tablet, med dette styresystem.
Måske en af alle jer "Eksperter" derude, kan komme med en løsning på mit problem.

VH Wipo
Avatar billede wipo Mester
04. oktober 2020 - 19:48 #4
Problem med IGO nu løst på multimediacenter D90-610 (Kina)
Indlæg af Cornet » 18. aug 2020, 14:32

Jeg har fået løst problemet, idet jeg skrev til et firma der hedder ICE-shop – som handler med disse multimedie anlæg. De har en dansk webside.
Dette firma hjalp mig – selvom jeg ikke har købt mit anlæg hos dem.
En fyr der hedder Janus fandt koderne til mit anlæg på en russisk? Webside.

De kan ses her. Men pas på ikke at rode for meget i apps osv.. Det gjorde jeg, og det tog mig en evighed, at få det hele rettet tilbage igen. Men - hurra - nu virker det igen.

Para installer apk: 61808683 (for at installere apps)
Factory Reset :7890
Extra user conf.:123456[/b]