Avatar billede BDVgaming Novice
31. august 2020 - 14:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Something went wrong. Try to reopen settings later

Hej

Når jeg går ind i settings -> windows update, så får jeg dette billede

https://gyazo.com/8060734a864379735064f9a365eda535
Avatar billede poko1 Ekspert
31. august 2020 - 14:44 #1
Prøv at køre fejlfindingsværktøjet under Opdatering og sikkerhed.
https://ibb.co/qjBNffJ
Avatar billede milter Ekspert
31. august 2020 - 17:29 #2
Hvor mange gange og over hvor lang tid har du fået den meddelelse, og hvad har du prøvet?
Avatar billede BDVgaming Novice
01. september 2020 - 07:47 #3
til poko1: da jeg kørte fejlfindingsværktøjet, stod den og kørte i 12 timer uden at komme videre

til milter: det er første gang jeg har fået denne meddelelse, men den har været der de sidste 2 ugers tid. Jeg har prøvet at lavet en sfc /scannow i cmd, men der fandt den ikke nogen fejl
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2020 - 07:50 #4
Prøv at Køre denne Windows fejlfinding og Reparation:
Tryk på Windowstasten + X og vælg Windows PowerShell (Admin)
Her Markerer du alle højreklikker, kopierer dem og sætter dem ind

DISM.exe /Online /Cleanup-image /Checkhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-Image /Scanhealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /Restorehealth
DISM.exe /Online /Cleanup-image /StartComponentCleanup
sfc /scannow
Avatar billede BDVgaming Novice
01. september 2020 - 08:11 #5
vil jeg ikke komme til at skulle geninstallere min pc, er det korrekt forstået??
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2020 - 08:19 #6
Geninstallation kommer kun på tale hvis intet af de værktøjer vi anbefaler giver hjælp!
Avatar billede BDVgaming Novice
01. september 2020 - 08:21 #7
tænker mere når jeg køre de  commandandoer, så kommer geninstallere min pc ikke??
Avatar billede poko1 Ekspert
01. september 2020 - 08:27 #8
Som jeg skrev de commandoer du får her Reparerer kun din Computer.
Hvis disse ikke hjælper giver jeg dig en metode til at Opgradere uden at miste programmer og filer. Men herom senere!
Avatar billede milter Ekspert
01. september 2020 - 16:00 #9
Virker computeren ok, bortset fra den fejlmeddelelse?

Prøver du at opdatere, og hvis ja, hvilken version af Windows har du så nu?

https://support.microsoft.com/en-us/help/13443/windows-which-version-am-i-running
Avatar billede BDVgaming Novice
15. september 2020 - 19:24 #10
computeren virker ok
jeg køre med version 2004
Avatar billede BDVgaming Novice
15. september 2020 - 22:28 #11
Jeg har løst problemet

Der var en servies der hedder "Windows Update Medic Service" som stod til at være deaktiveret, efter jeg fik aktiveret den, er fejlen løst