Avatar billede ronrea Seniormester
01. september 2020 - 16:17 Der er 2 kommentarer og
5 løsninger

Apps til PC

Hej

Vil gerne kunne køre apps på/fra min PC (windows10)

Der findes et program der hedder Bluestacks App Player.

Nogen som ved om det duer - og i øvrigt er sikkert at bruge - altså ikke går ud over sikkerheden på PC'en generelt ?

Eller findes der evt andre måder at gøre det på ?

Venlig Hilsen
Ronrea
Avatar billede ErikHg Ekspert
01. september 2020 - 17:09 #1
Måske er her noget du kan bruge:

https://www.youtube.com/watch?v=klu47EDvCHo

Det er bare noget jeg har fundet på YouTube. Jeg vil understrege at jeg ellers er blank, så jeg kan ikke give dig nogen nærmere råd, men der er mange hjælpsomme sjæle her på eksperten der sikkert både kan vil lede dig videre.
Avatar billede INK Ekspert
01. september 2020 - 18:07 #2
Har ikke selv nogen erfaring med programmet, men læs dette
https://cellularnews.com/mobile-apps/is-bluestacks-safe-to-use-a-beginners-guide/
Avatar billede ronrea Seniormester
01. september 2020 - 20:42 #3
Mange tak for indlæggene :)

Jeg prøver det af :)
Avatar billede kurtba Ekspert
01. september 2020 - 21:44 #4
Jeg har prøvet det, og det fungerer. Jeg har bl.a. lagt nemid, mobilbank og mobilepay app ind på pc.en og de virker.
Avatar billede CRKrogh Ekspert
02. september 2020 - 12:14 #5
BlueStacks fungerer ganske udemærket, og ingen knas med sikkerhed.

Du kan se meget mer om indhold og hvordan du får det til at spille her:
https://www.bluestacks.com/
Avatar billede ronrea Seniormester
19. november 2020 - 10:54 #6
Som nævnt tidligere - mange tak for indlæggen :)
Avatar billede Nicki Praktikant
03. december 2020 - 09:45 #7
Er der nogen af jer som ved om man skal gøre noget specifikt for at få NemID til at virke i BlueStacks?

Jeg bliver ved med at få en fejl:
Device is not supported.
The NemID code app can not run on your device for security purposes (4040).