Avatar billede dosdesign Juniormester
03. september 2020 - 18:07 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Google søgning "mente du" + billeder forsvinder med det samme ved søgning

Hej
Jeg er ved og blive sindsyg - svært forklare jeg bruger chrome og når jeg søger på google som man altid har gjort, så kom der altid de sidste år øverste, hvis eks lavet en stavefejl, "MENTE DU" frem og hvis man stavede rigitg kom der bilelder frem øverst eks en vm stilling i fodbold med gode links, men nu når jeg søger på alt mulig kommer det frem når man trykker "søg" men det forsvinder på ½ sek. ??? og så er der bare alm links især til annocerede ting - eller man søgte på en person og så kom der i google et billede op og wiki m.m men nu er det væk med det samme inden man når og klikke videre - det er sket indenfor en måned.... har jeg slået et eller fra elelr til mon ??
Avatar billede ErikOlesen Juniormester
07. september 2020 - 14:49 #1
Du har sikkert - uden at vide det - fået installeret et alternativ til Google søgemaskinen. Står navnet på den alternative søgemaskine ikke nede i bunden?

/Erik fra www.3gartnertilbud.dk
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. september 2020 - 19:22 #2
Der står intet men det er jo google - men eks hvis jeg søger på "helene fischer" tysk sanger, så kommer der anden øverst i googles søgning 3 videoer med thumbnails frem og i siden i google hendes beskrivelse med billede, men det er kyun 1 sek. så er det væk og der er kun alm. tekst google resulater - det er mega træls
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. september 2020 - 19:25 #3
Der står hurtig i bunden mirakay.biz - tror det er mallware, men ellers har min avg slettet det...men er der ingen der kan hjælpe
Avatar billede ErikOlesen Juniormester
08. september 2020 - 19:43 #4
Ja, netop - mirakay.biz er et kendt malware program - det er tid til hovedrengøring på din computer...

/Erik fra www.3gulvafslibning.dk
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. september 2020 - 19:54 #5
jeg tog avg scanning igår og idag - den gratise avg antivirus og har aldrig haft det før.... men hvordan fjerner jeg det, hvis du er sikker på jeg har det mallware det er måske bare fordi avg fjerner det siden det står i bunden hurtig det der
Avatar billede dosdesign Juniormester
08. september 2020 - 21:30 #6
jeg tog avg scanning igen og der stod ingen mallware fundet - men google er stadig træls, den viser ikke små billeder i søgninger andet en 1 sek. så forsvinder det
Avatar billede ErikOlesen Juniormester
09. september 2020 - 10:12 #7
Hvis der stadig står mirakay.biz, så har du stadig malware på din computer.
Her er en FAQ, der måske kan hjælpe dig med at løse problemet:
https://support.google.com/websearch/thread/2596322?hl=en

/Erik fra www.3murertilbud.nu
Avatar billede milter Ekspert
09. september 2020 - 12:46 #8
@ErikOlesen.
Dine svar er relevante, men du skal stoppe reklamerne, hvis du vil undgå at blive anmeldt for ulovlig reklame. Det er forbudt ifølge dette forums regler:

https://www.computerworld.dk/art/60044/debatregler
Avatar billede dosdesign Juniormester
09. september 2020 - 16:36 #9
Hej tror det virker gik ind i chrome avance indstillinger og valgte ryd op  tak