Avatar billede lakrije Seniormester
07. september 2020 - 20:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Finde første værdi

Hej med jer, jeg har tidligere fået hjælp til at finde det sidste klokkeslæt, nu har jeg brug for at finde det første. spørgsmålet jeg fik hjælp til senest var https://www.computerworld.dk/eksperten/spm/1029450?k=8332398

Som I kan se, så står løsningen i dette Ark1 C2. Men i D2 har jeg behov for at finde det største klokkeslæt fra Ark export_data med A2 som reference. Hvordan gør jeg det?

https://sublogaps-my.sharepoint.com/:x:/g/personal/lkj_sublog_dk/EWWgdNbYz39Kid6v3Oz4PlMB7Rk3W_pJoK2VGzsDkoPgUQ?e=ALEGm5
Avatar billede Marting Forsker
07. september 2020 - 22:06 #1
Måske

=MIN(??:??)
=MAKS(??:??)
Avatar billede lakrije Seniormester
08. september 2020 - 03:18 #2
Hej Marting, tak for dit svar. Jeg kan ikke lige få det til at passe. Jeg tænkte, jeg skulle bruge op opslagsformel, ligesom i mit første indlæg?

Hilsen
Lars
Avatar billede Marting Forsker
08. september 2020 - 07:16 #3
Hej Lars
kan kun se ark på min mobil  :-)  ikke se det på min Pc
Avatar billede xl-Enthusiast Ekspert
08. september 2020 - 07:56 #4
Har du ikke selv vist løsningen i din fil Ark1, kolonne D.
Hvis ikke, kan du så ikke forklare noget bedre, hvad det er, du ønsker.
Avatar billede lakrije Seniormester
08. september 2020 - 08:01 #5
Præcis xl-Enthusiast, jeg kunne ikke sove i nat, så jeg sad og rodede rundt :)

Nu har jeg et nyt dilemma, jeg må lave et nyt opslag om.