Avatar billede lurup Ekspert
08. september 2020 - 11:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Dele kontakter fra gmail konto

Hej

Jeg er på en arbejdsplads hvor vi er 50 ansatte der deler en gmail konto så vi har hinandens mobil nummere. Det fungere fint men der er rigtig mange der efterfølgende  gemmer nye kontakter på den samme konto. Kan kan lave så det du er mig der kan lave om på kontoen med alle der har adgang til den ?
Vi bruger alle slags mobiler
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
08. september 2020 - 14:47 #1
Som jeg forstår det!

Så har du lavet en gruppe, og den kan alle der har adgang til den, lave om og tilføje i.
Du kan ikke forhindre at andre i gruppen, kan lave om, eller tilføje nye brugere.
Med mindre du sletter dem som medlemmer af gruppen!

Sådan er det ligeledes med messenger grupper.

Er der nogen der har andre løsninger - hører jeg dem gerne ligeledes ;-)

Sidder selv med samme problem - mangler en form for administrator privilegere
Avatar billede lurup Ekspert
27. september 2020 - 11:48 #2
Tak