Avatar billede imma Forsker
08. september 2020 - 11:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

til udprint x og y akse med plus og minus

Hejsa bonusdatteren, kunne godt tænke sig en masse udprint af kvadratisk blokpapir hvor der er tegnet x og y akse med både plus og minus da hun skal lave opgave i matematik med flytninger... tænkte det ville være en mulig opgave at finde.. jeg har et billeder der viser hvad jeg mener - men ved ikke hvordan jeg uploader det til mit spørgsmål
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. september 2020 - 11:58 #1
Du anvender bare nedenstående link:

https://da.imgbb.com/

Billedet vises ikke som et billede, men kun som et link.
Først når der klikkes på linket du har indsat med billedet i spørgsmålet i eksperten kan man se billedet.
Avatar billede milter Ekspert
08. september 2020 - 15:18 #2
Avatar billede imma Forsker
08. september 2020 - 15:32 #3
Ja så godt som. Bare med tal på akserne
Avatar billede milter Ekspert
08. september 2020 - 15:50 #4