Avatar billede Peter Olsen Seniormester
11. september 2020 - 18:39 Der er 4 kommentarer

Youtube

Kan man forkorte en video der ligger på Youtube. Jeg er ved at lave en playliste og har fundet en video, men den starter lidt irriterende. Jeg vil fjerne noget af begyndelsen.

Eller er der en anden metode. Den skal være lovlig.
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
11. september 2020 - 18:41 #1
Jeg mener mens den ligger på youtube.
Avatar billede klaudi Ekspert
11. september 2020 - 18:55 #2
Her startes 72 sekunder inde https://youtu.be/uXTzdJHurZM?t=72

Find din video, find starttidspunkt, vælg del, sæt hak i Start ved, koper link.

Men om du kan bruge det i playlist ved jeg ikke!
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
11. september 2020 - 21:35 #3
Tak jeg prøver
Avatar billede Peter Olsen Seniormester
21. september 2020 - 15:21 #4
Desværre virker ikke i en playliste, men tak for interessen.