Avatar billede Thomas A Novice
14. september 2020 - 09:50 Der er 2 kommentarer

Projicer fra Samsung galaxy A40 til anden skærm

Kan nogen hjælpe med hvordan jeg kan projicere billedet fra min telefon til en anden form for skærm, UDEN at skulle ændre indstillinger på telefonen. Hvor jeg altså blot plotter et stik i telefonen.

Min telefons skærm er nemlig i stykker, så jeg kan intet se på telefonen. Jeg kan dog høre at den virker.
Avatar billede claes57 Ekspert
14. september 2020 - 11:31 #1
Avatar billede INK Ekspert
14. september 2020 - 11:55 #2
Prøv at se dette link. MobilGo kan prøves gratis.
http://mobilego.wondershare.com

Har dog ikke selv erfaring med dette program, da jeg bruger iPhone. Et tilsvarende program for iOS er iMazing, som jeg har stor fornøjelse af.