Avatar billede peter199 Praktikant
14. september 2020 - 17:09 Der er 3 kommentarer

HJÆLP

Hej alle.. Som forældre er man meget bekymret for sine børn. Hvad de går & fortager sig på mobilen...

Så jeg tænker på om der findes et program hvor jeg kan holde øjne med deres beskeder/slettet beskeder & browser osv.
Hvis svaret er ja: Hvad hedder det program & er det legit?.
Avatar billede Slater Ekspert
14. september 2020 - 17:36 #1
Det er da godt nok meget grænseoverskridende at overvåge sine børns beskeder og browseraktivitet. Har du overvejet at kommunikere med dem og stole en lille smule på dem?
Avatar billede 220661 Ekspert
14. september 2020 - 17:43 #2
Jeg deler 100% Slaters vurdering.
Avatar billede 220661 Ekspert
15. september 2020 - 09:15 #3
Der findes forskellige guides til hvordan man løser den første mobil til sine børn. Jeg vil ikke anbefale total overvågning at den men alt efter model er der mulighed for at sætte begrænsninger for hvad telefon må gøre og der findes også abonnementer hos udbydere der er tilegnet børn.
Generelt er det også vigtigt man i fællesskab tager en snak om hvad må gøre på mobilen. Den tillid bør man kunne have indbyrdes.