Avatar billede Lars Novice
15. september 2020 - 20:25 Der er 2 kommentarer

HVORDAN OVERFØR JEG OPTAGELSE FRA MIN GAMMEL TV BOKS TIL DEN NY TV BOKS

For mange år siden fik jeg sammen med min abonnement hos YOUSEE  en gratis TV BOKS hvor jeg har optaget noget film jeg vil gerne se igen. Den TV BOKS er blev gammel og kan ikke mere. Den gå ofte i BOOT MÅDE og så kan jeg se en film og så  gå boksen  i BOOT MÅDE igen for nogen dag.Det kan tag 2-3 dag ind jeg kan se en af mine film, og på gå den igen i BOOT MÅDE. Som kend giv YOUSEE  ikke længere fri TV BOKSER, De salg dem eller ikke engang. De leje dem for 360kr. om år. For at spar købt jeg en brugt CLINT DC1 TV BOKS. Jeg  har  scannet alle YOUSEE kanaler jeg kan se på min fjernsyn og jeg har også lært at optag film fra min fjernsyn til min CLINT DC1 BOKS ved at brug en hard disk i  boksen USB  port. Mit problem nu er om jeg kan overfør det gammele film jeg har ootaget på min gammel SAMSUNG TV BOKS til min CLINT DC1. Jeg vil vær taknemlig hvis nøgen kan hjælp mig, fordi jeg vil ikke gå klip af mine klassisk  gammele film på min gammel SAMSUNG TV BOKS. På forhånd tak. Lars
Avatar billede 220661 Ekspert
16. september 2020 - 11:34 #1
Jeg mener ikke du kan flytte dem og afspille dem på den anden boks.Filerne er krypteret så de kun kan afspilles på den boks de er optaget på.
Avatar billede INK Ekspert
16. september 2020 - 13:48 #2
Mener at kunne huske, at jeg engang flyttede harddisken fra en YouSee boks til en anden YouSee boks (samme model). Så kunne jeg afspille. Køb en brugt boks magen til din på “den blå avis”. Enig i at filerne er krypteret, så en overførsel til andet medium er næppe mulig.