17. september 2020 - 11:48 Der er 3 kommentarer

Bedste PC reparation i KBH

Hej Alle
Jeg søger en super god PC reparatør i Hvidovre eller rødovre omegn?
Jeg tabte lidt kaffe ned i den, den anden dag, det var dog ikke så meget, jeg fik regeret hurtigt og fik umiddelbart den smule af kappen ud.

I dag er den begyndt at brokke sig meget, jeg skriver derfor nu fra min gamle laptop på mit arbejde.

Jeg har kigget på disse to - nogen som kender til dem?
https://onspotrepair.dk/ og https://www.gladteknik.dk/

Er åben for andere anbefalinger.

Bedste Hilsner
Jonathan
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. september 2020 - 12:39 #1
Jeg har kikket på forbrugersitet Trustpilot.
Der viser det sig at der er (kun) syv anmeldelser af med en samlet score på 3.9 ud af fem onspotrepair.

Glad teknik får 5,0 ud af 5,0 Her er der hele 320 anmeldelser.

Jo flere anmeldelser positive som negative i alt vil altid give et klarere billede af fakta.

Jeg skrive IKKE overstående fordi jeg på nogen måde han økonomisk interesse i det, for det er absolut ikke tilfældet, men kun som en vejledning.
.
23. september 2020 - 13:31 #2
Hej Erik
Tusind tak for dit råd, jeg gik faktisk også med gladteknik da jeg af samme blev opmærksom på forskellen herimellem :)

Bedste hilsner
Jonathan
Avatar billede ErikHg Ekspert
23. september 2020 - 13:53 #3
Velbekomme :-)