Avatar billede Charlotte Mester
23. september 2020 - 11:26 Der er 2 kommentarer

Word Office pakke

Jeg har fået renset min mac computer, og sat den op igen, da jeg havde glemt min adgangskode. Der er så sket det at min Word Office ti mac er blevet slettet.
Jeg har /havde min CD rom, som jeg instalerede det med, men det viser sig, at jeg er kommet til at smide den forkerte væk. Jeg har stadig etuiet. Er der noget at gøre?
Og kan jeg bruge en andens CD Rom, hvis jeg kender nogen der ligger inde med èn??
Avatar billede INK Ekspert
23. september 2020 - 16:27 #1
Hvis du har licensnummeret kan du geninstallere. Programmet downloades fra Microsofts hjemmeside eller fra en lånt CDrom.
Avatar billede Charlotte Mester
24. september 2020 - 10:20 #2
Tusind tak for svar!!