Avatar billede Nissum Praktikant
23. september 2020 - 18:02 Der er 2 kommentarer

Skal skifte navn på mappe men den vil ikke

Når jeg højre clicker på den mappe jeg skal have skiftet navnet på, siger den at der er en fil i mappen som er åben men kan ikke finde ud af hvilken, for når jeg går ind og kigger efter om der er en af fillerne som er åben er der ikke nogen som er åben
Avatar billede kurtba Ekspert
23. september 2020 - 21:37 #1
Har du prøvet at genstarte computeren, så alt der evt. har fat i filen gerne skulle slippe den.
Hvis det ikke hjælper, så prøv at flytte filerne en af gangen til en anden mappe. Så bør den protestere, hvis du forsøge at flytte en fil, som er i brug, og derved kan du finde synderen.
Avatar billede thomas_bk Ekspert
24. september 2020 - 08:36 #2
I windows, i hvert fald før i tiden, kunne de 'preview' funktioner i fil explorer nogen gange ske at blokere filen.
Så det er et forsøg værd at slå disse fra.