Avatar billede lurup Ekspert
23. september 2020 - 22:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Beholde en driver på win 10

Hej

Jeg har en win 10 maskine hvor den selv finder en driver til lydkortet der ikke virker ( skratter meget) Jeg kan finde en god driver med Slimdriver men efter et par genstart er den dårlige drive igen aktiv.
Hvad kan jeg gøre ?
Kan man på en må lave så den ikke skifter tilbage ?
Avatar billede Slettet bruger
23. september 2020 - 22:27 #1
Avatar billede milter Ekspert
23. september 2020 - 22:43 #2
Jeg tror ikke linket i #1 er den rigtige løsning. Prøv i stedet at kigge her:

https://www.minitool.com/news/disable-automatic-driver-updates-win-10-009.html
Avatar billede 220661 Ekspert
24. september 2020 - 08:34 #3
Jeg har med held brugt fremgangs måden med at gå i de avancerede system indstillinger som Milter viser i linket og fået et tilsvarende problem løst.
:)
Avatar billede lurup Ekspert
27. september 2020 - 11:43 #4
Tak