Avatar billede ErikHg Ekspert
24. september 2020 - 21:47 Der er 1 kommentar

Kanalsortering på SONY Bravia KDL-40EX653 TV

Jeg ville ændre kanalplaceringerne på mit Sony Bravia KDL-40EX653 TV, men dette gik helt galt. Det endte med at jeg fik nulstillet TV´et og fik da også genindlæst kanalerne, men det er sorteringen der giver problemer.
Jeg har kabel-tv fra (DVB-C signal) Jeg har et andet TV - også et SONY men dette er ældre og der har jeg sorteret kanalerne.
Håber at nogen kan hjælpe.

På forhånd tak.

ErikHg
Avatar billede ErikHg Ekspert
25. september 2020 - 10:52 #1
Problemet er løst, uroligt nok ved egen hjælp. :-)